E-ITSPEA 10: Võrkude rikkusː vabast tarkvarast vaba kultuurini

                                                                            HACKER HOWTO
                                                                                 Minu arvamus


Lugesin just praegu Eric S. Raymondi Hacker-HOWTO läbi ja tahan öelda ,et esimene osa sellest (kus on peamiselt "filosofilised" mõtted) on kirjutanud mingi hikka kes tahab ,et kõik "hakerid" olid nagu tema. See on kirjutatud niimoodi ,et sa pead alnult tegeleda "problemi lahendisega" ja kõik teine elus ei ole vajalik. Ma tahan teie pilku panna ühele väga hea näitele."Otherwise you'll find your hacking energy is sapped by distractions like sex, money, and social approval.". Sex? Really? Ma oskan veel öelda raha ja sotsial asendise pärast ,et võib olla pole mõistlik hakerile saada kõrge töökoht ,kus ta ei lahendab temale huvitavad probleemi. Aga mis tegi sex, et autor panneb tema ühele rease rahaga ja sotsial asendusega? Tal on problem sellega?=)
Mul oli väga hea ajalugu õpetaja ja tema töökohal oli selline tabel "Maaled on minu elu,aga minu elu ei ole vaid maalid.". Ta tegeles veel basketbolliga, lapselaagridega ja õppetas meile ajalugu ja tuli kooli pärast 10 aastat narkopolitseinikus töödes. Ma tahan öelda ,et kui inimene tõsiselt tahab elada ,siis ta peab mittekülgselt seda läbielada. Aga mul on tunne ,et autor mittemidagi teisi ellus ei näinud. Ma tean ,et Eric S. Raymond on suure pärane spetsialist IT valdkonnas. Aga see HOWTO on tehtud nendele ,kes veel ei tea mida elus teha, aga on nii kirjutatud ,et mitte midagi nad ei proovi.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Teema 6 Piiratsus ja Privatsus

E-ITSPEA 14: Andmeturveː tehnoloogia, koolitus ja reeglid

Teema 2